Dnešní datum: 26. 08. 2019  Hlavní stránka :: Seznam rubrik :: Download :: Odkazy  


Právě vyšlo
NM50

Kontakty
Národní myšlenka

Sobotecká 7
100 00 Praha 10

e-mail: redakce@narmyslenka.cz

Cesta k článku:
Uvahy >> Báječný nový svět

Uvahy

* Báječný nový svět

Vydáno dne 29. 08. 2006

Patrick Buchanan V osudovém roce 1939 křesťanský intelektuál T. S. Eliott napsal varování svým současníkům, kteří veškerou víru vložili ve triumf demokracie. „Demokracie není dostačující“, psal Eliott. Pokud chce určitá politická filozofie odvodit svá pravidla z etiky a etiku zase podle platné pravdy, lze tak učinit pouze návratem k věčnému zdroji pravdy, v níž může doufat každá společenská organizace, která nechce směřovat ke své konečné destrukci při opomíjení podstatných aspektů skutečnosti. „Pojem demokracie, jak znovu a znovu prohlašuji, v sobě nemá dostatek pozitivního obsahu, aby se mohl postavit silám, které se vám nelíbí – ony ji totiž mohou snadno proměnit. Pokud nebudete věřit v Boha ( a On je žárlivým Bohem ), budete se klanět Hitlerovi a Stalinovi.“

Ještě předtím než Eliott napsal tato slova, měl již svět jeden učebnicový příklad toho, jak může být demokracie využita svými nepřáteli : Třetí říši. Po neúspěchu svého pivního puče z roku 1923 se Hitler rozhodl jít k moci delší cestou, cestou demokratickou. Po svém jmenování německým kancléřem roku 1933 Hitler, jakožto vůdce nejsilnější strany zastoupené v Reichstagu, používal plebiscitu, aby umožnil Němcům podílet se na jeho vládě a schvalovat jeho politické kroky. Po znovuobsazení Porýní, anšlusu Rakouska a Mnichovu – kdy tyto akty podporovalo téměř 99 % Němců - byl u svého lidu nejpopulárnějším politikem v Evropě.

A v tom to přesně spočívá. Demokracie je procesem, jehož prostřednictvím se lidé podílí na výběru a potvrzování svých vládců. Ale pokud lidé ztratili víru v křesťanské hodnoty – v hodnoty víry, která utvářela Evropu – a také v morálku a etiku z této víry odvozené, mohou si tak sami přivodit peklo na zemi.

To nám dnes ukazuje Holandsko, jehož národ si plným právem může nárokovat pozici avantgardy postkřesťanské Evropy.V Amsterdamu, této oblasti červených luceren, je nespočet nevěstinců, sex shopů a muzeí sexu. Ženy za úplatu nabízejí své půvaby v dlouhých frontách. Prostituce využívající prosklených výloh zde byla legalizována, stejně jako držení marihuany a hašiše, které jsou prodávány v cofee shopech za rohem. Drogy jsou zde otevřeně užívány a pornografie je všudypřítomná.Amsterdam zaujímá „liberální a tolerantní postoj“ jak stojí na jeho webovém oznamovateli. „Namísto kriminalizace čehokoliv nese toto výjimečné město své srdce na své dlani.“ Utrecht zase nabízí nepřekonanou organizovanou síť míst s červenými lucernami. Také Rotterdam má mnoho sex klubů a soukromých domů kde člověk legálně může využít placeného potěšení z tělesné rozkoše.

Holandsko tedy ve svém „ liberálním a tolerantním“ postoji v celé Evropě jednoznačně vede a posouvá se směrem k vlastní sebevraždě. Od května 2002 holandské právo umožňuje lékařskou asistenci v případech euthanázie i asistované sebevraždy a to tak dlouho, dokud celá procedura není vyřízena, jak vyžaduje nová „lékařská móda.“ Každý, kdo dosáhl šestnácti let věku má právo na sebevraždu. Pokud vám je něco mezi dvanácti až šestnácti lety, můžete požádat své zákonné zástupce, aby vás zabili oni. Za druhé světové války byli holandští lékaři, kteří se postavili nacistickému euthanáznímu programu, považováni za hrdiny. Dnes by zjevně v Holandsku zaspali dobu.

Poslední zprávy z Holandska hovoří o nové straně, která se tam utváří, o straně dobročinnosti, volnosti a odlišnosti. Základní bod této strany spočívá ve snížení hranice legálního sexu z šestnácti na dvanáct let. „Jdeme probudit Haag“ říkají holandští pedofilové, pro něž je legální sex od dvanácti let pouze začátkem. Přejí si zrušit veškeré zákazy ohledně pohlavního styku s dětmi a se zvířaty.To by jistě potěšilo Dr. Alfreda Kinseyho, amerického sexuologa, jehož „výzkumníci“ velmi často zneužívali děti a nezletilé, anebo používali svědectví pedofilů, aby poté vyráběli zkazky o tom, že sex dospělého s dítětem je pro oba prospěšný.

Toto nás opět přivádí k tomu, o čem mluvil Eliott. Pokud odmítnete křesťanství a morálku i etiku z něj vyplývající, na jakém základě chcete postavit mimo zákon drogy, prostituci, euthanázii, asistovanou sebevraždu a sex s dětmi nebo psy ?

Dnešní Holandsko a Amerika s padesáti miliony zmařených nenarozených životů od rozsudku v případu Roe vs. Wade ( tento soud z počátku 60. let umožnil provádění potratů z „ekonomických a sociálních důvodů“ – pozn. překladatele ) staví konzervativce a tradicionalisty ve všech zemích před zásadní otázky. Co když se svobodná společnost rozhodne stát se zkaženou a dekadentní ? Budou jí stále zavázáni svou loajalitou ? Má komunita zastávající tradiční a náboženské hodnoty, právo vyhlásit je závaznými pro menšinu, která v ně nevěří ? Tak jsme již přece učinili v šedesátých létech v rámci boje za občanská práva. A co s režimy, které ač jsou jakkoliv demokraticky zvoleny, stávají se nelegitimními, přesně jako Hitlerův režim, když o něm psal Eliott ?

„Co tě přivedlo k myšlence, že Západ stojí za to bránit ?“ zeptal se kněz Whitakera Chamberse, když ho roku 1950 navštívil v nemocničním pokoji. Už tehdy to byla dobrá otázka a dnes je na místě ještě více. Možná, že muslimové, kteří mohou být v Amsterdamu, Rotterdamu a Haagu za deset let většinou, toto téma objasní nám všem.

Vyšlo na www.theamericancause.org a v srpnu 2006 též v časopise Te Deum

Z originálu „ Brave new world“ přeložil Marek Skřipský

[Akt. známka: 3,00 / Počet hlasů: 2] 1 2 3 4 5
Celý článek | Autor: Patrick J. Buchanan | Infomail | Tiskni

Web site powered by phpRS

Tento web site byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.
Na této stránce použité názvy programových produktů, firem apod. mohou být ochrannými známkami
nebo registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků.